کلید از شما، شرکت از ما

خدمات : دیجیتال مارکتینگ

لاون پیشرو در صنعت مرکز تماس ، دیجیتال مارکتینگ
و اولین کال سنتر بین الملی در ایران

ADVANTAGES

برتری ها

چرا باید ما را انتخاب کنید?!

SERVICES

خدمات ما

ما چه کارهایی برای شما انجام می دهیم?!

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی آنلاین روشی است مدرن که محصولات و خدمات شما با روش هایی متفاوت تبلیغ می شوند و هزینه ای مقرون…

بازاریابی آنلاین روشی است مدرن که محصولات و خدمات شما با روش هایی متفاوت تبلیغ می شوند و هزینه ای مقرون به صرفه به همراه بازدهی بالا نسبت به روش بازاریابی آفلاین یا سنتی ( تلویزیون ، بیلبورد ، رادیویی ، چاپی ، روزنامه ) در بر دارد.

تله مارکتینگ

تله مارکتینگ روشی برای ایجاد ارتباط قوی و مستمر با مشتریان شماست که شامل تماس، بررسی و نزدیک شدن به …

تله مارکتینگ روشی برای ایجاد ارتباط قوی و مستمر با مشتریان شماست که شامل تماس، بررسی و نزدیک شدن به مشتریان احتمالی می شود، شایان ذکر است تیم دیجیتال مارکتینگ لاون در مهارت متقاعد کردن مشتریان احتمالی از راه دور سابقه ای دیرینه دارد.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ ارتباط بلند مدت و دوسویه با مشتریان بالقوه و بالفعل شما است . متخصصان لاون …

ایمیل مارکتینگ ارتباط بلند مدت و دوسویه با مشتریان بالقوه و بالفعل شما است. متخصصان لاون هرزمان میخواهند استراتژی محتوای کسب و کار شمارو تدوین کنند، بررسی می کنند که چه جایگاهی برای ایمیل مارکتینگ شما در نظر بگیرند تا بتوانند کسب و کار شما را از این طریق توسعه دهند.

طراحی و گرافیک

واژه طراحی گرافیک دامنه وسیعی از فعالیت ها، از جمله طراحی لوگو، طراحی سایت را شامل می‌شود. طراحی گرافیک …

واژه طراحی گرافیک دامنه وسیعی از فعالیت ها، از جمله طراحی لوگو را شامل می‌شود. طراحی گرافیک با این معنی مربوط به جذابیت بصری، زیبایی و بازاریابی می‌باشد. طراحان گرافیک بینندگان را با استفاده از تصاویر، رنگ ها و تایپوگرافی جذب می‌کنند. در تیم تولید محتوی لاون ما از سه گرافیست خلاق و ماهر سنیور بهره میبریم که سوابق شایانی را دارا می باشند.

فیلم و عکس

محتوای تصویری یکی از موثرترین پارامتر های تولید محتواست که حرفه ای و خلاقانه بودن آن می تواند تاثیر بسزایی…

موشن و انیمیشن: صنعت موشن و صنعت انیمیشین، ظاهر انیمیشینی اطلاعات هستند و هنر به حرکت در آوردن اشکال، عناصر مفهومی یا متن که امروزه بسیار کاربردی و با استقبال زیاد رو برو شده است.
تدوین : مهارت برش و مونتاژ یک فیلم، به این صورت که تدوینگر فیلم ادیت نشده را با استفاده از تکنیک های ویرایش متعدد، به یک محتوای ویدیویی جذاب، اثرگذار و درآمد زا تبدیل می نماید.
جلوه های ویژه: در جریان تولید فیلم، گاهی به نماهایی نیاز پیدا میشود که بسیار پر هزینه و همچنین وقت گیر و خطرناک است به شکلی که دستیابی به آنها با وسیله های جاری فیلم برداری امکان پذیر نیست. خب اینگونه مسائل نیاز به یک مجموعه کامل تکنیکی غیرمعمول فیلم برداری دارد، که تیم مجرب جلوه های ویژه لاون این فضاسازی را با مهارت های نرم افزاری خود برای شما مهیا می سازند.

محتوای متنی

شریان اصلی یک محتوای تصویری یا ویدیویی یا به گونه ای بهتر آنچه با سخن نمایانگر می شود سرچشمه گرفته از متنی است که...

شریان اصلی یک محتوای تصویری یا ویدیویی یا به گونه ای بهتر آنچه با سخن نمایانگر می شود سرچشمه گرفته از متنی است که برای آن به کاررفته است، هر چه این متن اصولی تر و تخصصی نگاشته شود دربرگیرنده موفقیت کل آن محتوی تصویری یا ویدیویی است. برای مثال متن یک تبلیغ استخدام نیرو که کلمه به کلمه آن باید به گونه ای هنرمندانه در کنار هم چیده شود تا بتواند به بیشترین جذب نیروی کار یاری رساند. متخصصین محتوی متنی لاون شما را در این امر همراهی میکنند.

CRM

یا مدیریت ارتباط با مشتری ، استراتژی ها یا ابزارهایی است که به شما کمک می کند تا تمام ارتباطات شرکت خود با مشتریان …

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی ها یا ابزارهایی است که به شما کمک می کند تا تمام ارتباطات شرکت خود با مشتریان را به راحتی مدیریت کنید و در نهایت باعث افزایش سود و کاهش هزینه های شرکت می شود. استفاده درست از CRM می تواند تا 300درصد نرخ تبدیل فرصت به مشتری را افزایش دهد. گاها CRM ها به جهت برنامه ریزی های درون سازمانی و بررسی نتایج پیشرفت هر کدام از پروژه ها نیز به کارگیری می شوند که در این بخش به شدت کارآمد هستند.

راه اندازی سرور

امروزه با توسعه، پیشرفت ودیجیتالی شدن کسب و کار ها، افراد و شرکت ها نیاز هرچه بیشتر خود به سرورها را احساس می کنند…

امروزه با توسعه، پیشرفت ودیجیتالی شدن کسب و کار ها، افراد و شرکتها نیاز هرچه بیشتر خود به سرورها را احساس می کنند.سرور یک کامپیوتر مرکزی با سرعت، امکانات و قدرت بالا است که کارمندان یک شرکت میتوانند از آن استفاده کنند و در عین حال میتوان از آن برای نگهداری از داده ها و اطلاعات و راه اندازی سایت ، voip،دوربینهای شرکت و.... استفاده کرد .

VOIP

Voip گوشی های قدیمی و سیم های مسی را کاملا فراموش کنید .voip یک سیستم تلفن که ارتباط با مشتری …

گوشی های قدیمی و سیم های مسی را کاملا فراموش کنید .voip یک سیستم تلفن است که ارتباط با مشتری را برای شرکت ها بسیار راحت و خاص می‌کند و به عبارتی دیگر فناوریست که صدای شما را به سیگنال دیجیتال تبدیل میکند و به شما این امکان را می دهد که از طریق تلفن شخصی یا تلفن های مخصوص رایانه و... تماس خود را برقرارکنید. یک نرم افزار روی یک کیس کامپیوتر نصب می شود و این کیس به شبکه شما متصل میشود. تنظیمات و امکاناتی که در پنل خوددارد اصلا قابل مقایسه با یک خط ساده شهری یا سانترال نیست.

نمونه کار ها

مشاهده همه

    بزودی قرار میگیرد

سوالات متداول

مشاهده همه

  • شرح فعالیت کمپانی دیجیتال مارکتینگ لاون به اختصار چیست؟

    کمپانی دیحیتال مارکتینگ لاون شامل مجموعه همه ابزارهایی هست که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال ( وب ، اینترنت ، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال ) مورد استفاده قرار می گیرند و هدف نهایی افزایش میزان فروش کالا ها، خدمات و بهبود کسب و کار از طریق دستگاه های الکترونیکی است.

  • آیا خدمات کال سنتر(مرکز تماس) لاون به صورت شبانه روزی است؟

    بله، تمامی سیستم های پاسخ گویی اعم از چت، اس ام اس، تماس، ایمیل و… تماما بصورت شبانه روزی پاسخگو مشتریان هستند.

  • آیا کمپانی لاون به جز کال سنتر خدمات دیگری هم ارائه میدهد؟

    بله، هرگونه خدمات تبلیغاتی و پلن فروش، مشاوره راه اندازی کسب و کار، مشاوره محصولات صادراتی، پروژهای تولید محتوا ، سوشیال مدیا و… جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

  • شرایط استخدام شما به چه صورت است؟

    شرایط استخدام به صورت زیر است:
    آقایان و خانم ها 
    دارای تسلط کافی به مکالمه زبان انگلیسی 
    مجرد
    بازه سنی ۱۸ تا ۲۸ سال 
    ساعات کار:۱۹ الی ۴ بامداد
    روزهای کاری:دوشنبه تا جمعه

  • چگونه از جزئیات همکاری با شما مطلع شوم؟

    در حین آموزش، متناسب با برنامه و شرکت شما دربازه های زمانی مشخصی‌ به شما گزارشات با کلیهٔ جزیات داده میشود.

+70

نیروی متخصص

+k 120

ظرفیت تماس روزانه

+33

پروژه های انجام شده

+12

سابقه فعالیت

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

در هفت روز هفته آماده پاسخ گویی به کاربران از طریق تلگرام -واتس آپ - تیکت و تلفن گویا هستیم

تبلیغات گسترده کشوری در پلتفرم های داخلی: چراباید تبلیغ کنیم؟ تبلیغات می تواند یکی از مهم ترین فعالیت ها در شناخته شدن برند و بیشتر فروخته شدن محصولات یا خدمات بشمار رود. انواع تبلیغات در بازاریابی: تبلیغات آفلاین: تبلیغات بیلبوردی: بیلیورد یکی از رسانه های تبلیغات محیطی است که در ابعاد و تیپ های مختلف […]

تیزر تبلیغاتی چیست: وقتی از تیزر تبلیغاتی صحبت می کنیم ، منظور ما ویدیو یا کلیپ تبلیغاتی است که معمولاً محصول یا خدمات در آن معرفی می شود. زمان استاندارد  برای  تیزرهای تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است . اما در واقع زمان تیزر قانون خاصی ندارد و می تواند بیشتر یا کمتر از […]

امروزه مرکز تماس می تواند کمک های شایانی به کسب و کار شما کند به طوری که می تواند در افزایش فروش یک مجموعه موثر واقع شود. نظارت دقیق بر شاخص‌های عملکرد کیفی، شناسایی سریع و منظم نیازهای مشتریان و ارائه پاسخ مناسب از طریق منشی گویا تلفنی یا IVR، امکان آموزش سازماندهی شده به […]

کال سنتر یا مرکز تماس: مرکز تماس یا کال سنتر ، بخش یا سازمانی است که تماس های تلفنی را که معمولا مربوط به محصولات ، یا خدمات شرکت است، مدیریت می کند.  آن ها معمولا حجم بالایی از تماس های مربوط به مواردی مانند ویژگی های محصول و خدمات، وضعیت سفارش و در دسترس […]