تیزر تبلیغاتی چیست؟

دسته‌بندی نشده

تیزر تبلیغاتی چیست: وقتی از تیزر تبلیغاتی صحبت می کنیم ، منظور ما ویدیو یا کلیپ تبلیغاتی است که معمولاً محصول یا خدمات در آن معرفی می شود. زمان استاندارد  برای  تیزرهای تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است . اما در واقع زمان تیزر قانون خاصی ندارد و می تواند بیشتر یا کمتر از […]

8 آذر 1401

تیزر تبلیغاتی چیست:

وقتی از تیزر تبلیغاتی صحبت می کنیم ، منظور ما ویدیو یا کلیپ تبلیغاتی است که معمولاً محصول یا خدمات در آن معرفی می شود.

زمان استاندارد  برای  تیزرهای تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است . اما در واقع زمان تیزر قانون خاصی ندارد و می تواند بیشتر یا کمتر از این زمان هم  باشد.

ساخت تیزر کاری تخصصی است که نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد.

سازندگان تیزر تبلیغاتی در شرکت رسانه هنر برتر با ایجاد یک سناریوی منسجم و هدفمند و با استفاده از اصول گرافیک و کادر بندی و همچنین اصول فیلمبرداری حرفه ای سعی در انتقال پیام شما در کمترین زمان ممکن و در حداکثر زمان را برای انتقال پیام به مخاطب دارند.

تیزر تبلیغاتی امروزه پربیننده ترین و پربازده ترین نوع تبلیغات محصولات و خدمات هستند چون بازدیدکنندگان به دنبال کامل ترین اطالاعات و مفید ترین آنها در کمترین زمان ممکن هستند. 

کاربرد های تیزر تبلیغاتی:

با ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب به آنها انگیزه می دهد که شما را دنبال کرده و بخواهند که اطلاعات کامل تری در رابطه با محصول مورد حرفه و یا شرکت شما به دست آورند.

این نوع از تبلیغ باعث می شود خریداران و مشتریان شما افزایش پیدا کند به همین دلیل باید هدف اصلی خود را از تبلیغ مشخص کنید.

می توانید از محصولات و یا خدمات جدیدی که قصد ارائه آنها را دارید رونمایی کنید.

همچنین از این طریق می توانید پیام خودتان را به خوبی به مخاطبان خود برسانید.

عناصر کلیدی برای یک تیزر ویدیویی موثر:

تیزر باید کوتاه باشد.(زمان اینگونه کلیپ ها نباید از 30 ثانیه بیشتر شود).

تمرکز محکمی ایجاد کنید.(احتیاج نیست تمام موارد را در همین زمان کوتاه جای دهید و باعث سردرگمی بیننده شوید).

برند خود را به رخ بکشید..

سطح انرژی و هیجان را بالا نگه دارید.(ویدیویی درست کنید که بیننده اشتیاق به دیدن آن داشته باشد).

یک فراخوان قدرتمند برای اقدام ایجاد کنید.(برای شروع بهترین کار را ارائه دهید).

تیز تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر:

گام اول :

ارائه اطلاعات و  درک نوع محصول و یا خدماتی که به ما به عنوان سازندگان تیزر تبلیغاتی کمک می کند.

گام دوم :

تهیه طرح سناریو.

گام سوم :

تولید تیزر مناسب.

ویژگی های تیزر تبلیغاتی:

1.ویدیوها  بر اساس نیاز مخاطب باشد.(مخاطب محور)

 2.جذابیت های دیداری و شنیداری داشته باشد.

 3.سرعت مناسبی داشته باشد.

انواع تیزر های تبلیغاتی:

. تیزر های انیمیشنی:

   همان طور که از اسمش پیداست این تیزر انیمیشنی است و هیچ فیلمبرداری واقعی صورت نمی گیرد . تیزر تبلیغاتی انیمیشنی چند دسته بندی دارد که از مهترین آن ها می توان به تیزر انیمیشنی سه بعدی ، تیزر انیمیشنی دو بعدی ، موشن گرافیک ، استاپ موشن ، اینفوگرافیک اشاره کرد.

. تیزر های واقعی یا رئال:

 به تیزری گفته می شود که به صورت فیلمبرداری از محیط واقعی صورت می گیرد مثلا فیلمبرداری از خط تولید کارخانه ، فیلبمرداری از دفتر کار ،  و …. به طور کلی در این مدل تیزر ما  هر چیزی که نشان می دهیم به صورت واقعی است و از تدوین و صداگذاری در آن استفاده می شود.

. تیزر های ترکیبی یا تلفیقی(واقعی و انیمیشنی):

به تلفیق تیزر رئال و انیمیشن تیزر تلفیقی گفته می شود . یعنی اینکه ما از لوکیشن واقعی فیلمبرداری می کنیم و بعد با استفاده از نرم افزارهای جلوه های ویژه به آن طراحی ها و افکت های غیر واقعی اضافه می کنیم . در بعضی موارد انقدر می توان حرفه ای کار کرد که مخاطب متوجه این موضوع نشود و فکر کند دارد یک تیزر رئال می بیند . تیزرهای تلفیقی نسبت به تیزر رئال هزینه ساخت بیشتری دارند اما از جذابیت خیلی بالاتری برخوردار هستند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *