تیزر تبلیغاتی چیست: وقتی از تیزر تبلیغاتی صحبت می کنیم ، منظور ما ویدیو یا کلیپ تبلیغاتی است که معمولاً محصول یا خدمات در آن معرفی می شود. زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است . اما در واقع زمان تیزر قانون خاصی ندارد و می تواند بیشتر یا کمتر از […]
وقتی از تیزر تبلیغاتی صحبت می کنیم ، منظور ما ویدیو یا کلیپ تبلیغاتی است که معمولاً محصول یا خدمات در آن معرفی می شود.
زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است . اما در واقع زمان تیزر قانون خاصی ندارد و می تواند بیشتر یا کمتر از این زمان هم باشد.
ساخت تیزر کاری تخصصی است که نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد.
سازندگان تیزر تبلیغاتی در شرکت رسانه هنر برتر با ایجاد یک سناریوی منسجم و هدفمند و با استفاده از اصول گرافیک و کادر بندی و همچنین اصول فیلمبرداری حرفه ای سعی در انتقال پیام شما در کمترین زمان ممکن و در حداکثر زمان را برای انتقال پیام به مخاطب دارند.
تیزر تبلیغاتی امروزه پربیننده ترین و پربازده ترین نوع تبلیغات محصولات و خدمات هستند چون بازدیدکنندگان به دنبال کامل ترین اطالاعات و مفید ترین آنها در کمترین زمان ممکن هستند.
کاربرد های تیزر تبلیغاتی:
با ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب به آنها انگیزه می دهد که شما را دنبال کرده و بخواهند که اطلاعات کامل تری در رابطه با محصول مورد حرفه و یا شرکت شما به دست آورند.
این نوع از تبلیغ باعث می شود خریداران و مشتریان شما افزایش پیدا کند به همین دلیل باید هدف اصلی خود را از تبلیغ مشخص کنید.
می توانید از محصولات و یا خدمات جدیدی که قصد ارائه آنها را دارید رونمایی کنید.
همچنین از این طریق می توانید پیام خودتان را به خوبی به مخاطبان خود برسانید.
عناصر کلیدی برای یک تیزر ویدیویی موثر:
تیزر باید کوتاه باشد.(زمان اینگونه کلیپ ها نباید از 30 ثانیه بیشتر شود).
تمرکز محکمی ایجاد کنید.(احتیاج نیست تمام موارد را در همین زمان کوتاه جای دهید و باعث سردرگمی بیننده شوید).
برند خود را به رخ بکشید..
سطح انرژی و هیجان را بالا نگه دارید.(ویدیویی درست کنید که بیننده اشتیاق به دیدن آن داشته باشد).
یک فراخوان قدرتمند برای اقدام ایجاد کنید.(برای شروع بهترین کار را ارائه دهید).
مراحل ساخت تیزر:
گام اول :
ارائه اطلاعات و درک نوع محصول و یا خدماتی که به ما به عنوان سازندگان تیزر تبلیغاتی کمک می کند.
گام دوم :
تهیه طرح سناریو.
گام سوم :
تولید تیزر مناسب.
ویژگی های تیزر تبلیغاتی:
1.ویدیوها بر اساس نیاز مخاطب باشد.(مخاطب محور)
2.جذابیت های دیداری و شنیداری داشته باشد.
3.سرعت مناسبی داشته باشد.
انواع تیزر های تبلیغاتی:
. تیزر های انیمیشنی:
همان طور که از اسمش پیداست این تیزر انیمیشنی است و هیچ فیلمبرداری واقعی صورت نمی گیرد . تیزر تبلیغاتی انیمیشنی چند دسته بندی دارد که از مهترین آن ها می توان به تیزر انیمیشنی سه بعدی ، تیزر انیمیشنی دو بعدی ، موشن گرافیک ، استاپ موشن ، اینفوگرافیک اشاره کرد.
. تیزر های واقعی یا رئال:
به تیزری گفته می شود که به صورت فیلمبرداری از محیط واقعی صورت می گیرد مثلا فیلمبرداری از خط تولید کارخانه ، فیلبمرداری از دفتر کار ، و …. به طور کلی در این مدل تیزر ما هر چیزی که نشان می دهیم به صورت واقعی است و از تدوین و صداگذاری در آن استفاده می شود.
. تیزر های ترکیبی یا تلفیقی(واقعی و انیمیشنی):
به تلفیق تیزر رئال و انیمیشن تیزر تلفیقی گفته می شود . یعنی اینکه ما از لوکیشن واقعی فیلمبرداری می کنیم و بعد با استفاده از نرم افزارهای جلوه های ویژه به آن طراحی ها و افکت های غیر واقعی اضافه می کنیم . در بعضی موارد انقدر می توان حرفه ای کار کرد که مخاطب متوجه این موضوع نشود و فکر کند دارد یک تیزر رئال می بیند . تیزرهای تلفیقی نسبت به تیزر رئال هزینه ساخت بیشتری دارند اما از جذابیت خیلی بالاتری برخوردار هستند.
ارائه خدمات شبانه روزی، نرخ رضایت مشتریان را به نحو چشمگیری افزایش می دهد، همچنین سطح بالا از قابلیت
اطمینان برای خدمات شما رانیز به مشتریان نشان می دهد. شما میتوانید پس از پایان یافتن ساعت کاری فروشگاه
فیزیکی یا دفاتر کاری خود را تعطیل نمایید با این دید که نمایندگان حرفه ای شما که همان کارشناسان فروش
کمپانی دیجیتال مارکتینگ لاون هستند در هر ساعت از شبانه روز، هفته و تعطیلات پاسخگوی مشتریان شما هستند.
همچنین در دسترس بودن 24 ساعته در طول هفته امکان هدف قرار دادن مخاطبان جهانی را نیز برای شما به ارمغان می
آورد.
بین المللی
بازاریابی بین الملی، انجام فعالیت ها مربوط به بازاریابی در بیشتر از یک کشور می باشد
که طبق خواسته مشتریان بین الملی برنامه ریزی می شود و براساس نیازهای مردم کشورهای گوناگون طراحی می
شود. کشورها از طریق مبادلات بین الملی، سطح تولید خود را بالابرده و سود بیشتری کسب میکنند. اهداف اصلی
،بازاریابی بین الملی: تقویت تجارت آزاد در سطح جهانی و تلاش برای جمع کردن همه کشور ها به منظور تجارت
صادرات و واردات کالا در سطح جهان و توزیع سود بین کشور های شرکت کننده .
فناوری بروز
برای جلب رضایت شما عزیزان و ارائه خدمات با کیفیت، تمامی تجهیزات کمپانی دیجیتال
مارکتینگ لاون از بروز ترین و قدرتمندترین زیرساخت های روز دنیا برای ارائه خدمات هوشمند به شما عزیزان
استفاده میکند. بخشی از خدمات: تلفن های VOIP + نرم افزار کنترل و مانیتورینگ + دستگاههای IppBX + سرور
تجهیزات کامپیوتری + Routerبا سیم وایرلس + مبدل های Gateway + تلفن های تحت وب امکانات نرم افزاری مرکز تماس
هوشمند لاون دیجیتال مارکتینگ: برنامه ریزی تلفن گویا مطابق نیازهای کسب کارشما + انتقال دقیق و بی وقفه
تماس ها + توانایی تشکیل شبکه ارتباط داخل سازمانی برای از بین بردن هزینه های مخابراتی
تولید محتوا
در کمپانی لاون رؤیایتان در کسب و کار را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم.
امروزه تولید محتوی یکی از موارد مهم و ضروری برای هر سایت و شبکه اجتماعی می باشد، پس بایستی آن را به عنوان
نیاز حیاتی یک کسب و کار تلقی نمود.
تولید محتوی گستره ای به وسعت یک اقیانوس است که شامل محتوی متنی، ویدیوئی، گرافیکی و دیگر بخش ها می شود که
می بایست در هر حیطه از متخصصینی متبحر به منظور نتیجه گیری مطلوب بهره برد.
شتاب دهنده
برون سپاری یک استراتژی است که بسیاری از شرکت های بزرگ و بین المللی با استفاده از آن
هزینههای جاری نیروی انسانی را به شدت کاهش می دهند.
امروزه در کسب و کارهای توسعه یافته جهان اول، تخصص حرف اول را می زند
و برون سپاری یا به اصطلاح شتاب دهنده برای یک کسب و کار به شدت منطقی، مقرون به صرفه و موفقیت آمیز خواهد
بود.
مرکز تماس یا کال سنتر لاون یکی از بهترین نمونه های برون سپاری پشتیبانی و توسعه فروش برای یک کسب و کار می
باشد که نتایج بی نظیری در این عرصه را در کسب و کارهای داخلی و بین المللی بر جای گذارده است.
چند زبانه
در یک کسب و کار جهانی که با مصرف کننده سروکار دارد، شکی وجود ندارد که باید به زبان
مشتریان در هر نقطه جهان که هستند صحبت کرد، کمپانی لاون دیجیتال مارکتینگ با استخدام افرادی که توانایی صحبت به
زبانهای عربی، انگلیسی، فارسی و ... دارند امکان همکاری با کشورهای مختلف جهان را برای شما عزیزان فراهم کرده است
.